piątek, 18 kwietnia 2014

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej

Co sama Ewa Chodakowska mówi o swoich ćwiczeniach ? :

Ćwiczenia, które zmieniają życie

"Eksperymentując na sobie, a z czasem na tysiącach osób, stworzyłam programy treningowe, które REWOLUCJONIZUJĄ CAŁE NASZE ŻYCIE!
Kwestia ciała i jego przemiany jest tu oczywista i nieunikniona.
Wymarzone efekty, pojawią się u każdej z osób praktykujących moja metodę.
Moje programy, niczym bezinwazyjny skalpel, profilują mieśnie nadając całemu ciału NOWY kształt!

ŻELAZNĄ ZASADA MOJEJ METODY JEST CIAGŁE NAPINANIE MIEŚNI BRZUCHA! MIESNIE BRZUCHA SĄ CENTRUM NASZEGO CIAŁA. SPINAMY JE Z WYDECHEM BEZ WZGLĘDU NA PRZYJETĄ POZYCJĘ.
Ta prosta zasada powinna stać się naszym nawykiem na co dzień.

Ćwiczenia
Choć każda z nas koncentruje się głównie na efektach wizualnych, moja metoda angażuje do pracy więcej niż tylko ciało.
Krótki czas trwania treningu i jego wysoka intensywność oraz zmienne tempo sprawiają, że w naszym mózgu wytwarzane są ENDORFINY czyli hormony szczęścia odpowiadające za uczucie błogostanu - a to już jest BEZCENNE!!!
Mój program zdrowo uzależnia i doładowuje energetycznie. W trakcie ćwiczeń organizm przechodzi szok, mamy wrażenie, że za moment stracimy przytomność, jednak już pół godziny od ukończenia treningu, mamy ochotę go powtórzyć.

Wpływ na organizm
Mój program odstresowuje, normuje fazy dobowe snu, stabilizuje ciśnienie tętnicze krwi, obniża poziom cholesterolu, poprawia wydolność płuc oraz przemianę materii, co skutkuje szybszym usuwaniem toksyn z organizmu i lepszym wchłanianiem substancji odżywczych. Taki trening pomaga w walce z niesfornymi hormonami, stymuluje aktywność umysłową (zaraz po treningu łatwiej chłoniemy wiedzę), zmniejsza napady lęku i paniki oraz łagodzi niepokój.
Warto pamiętać o wpływie na psychikę - mój trening podnosi samoocenę, sprzyjają walce z depresja. Co najważniejsze (mój ulubiony powód:)) zwiększa produkcję hormonu szczęścia - serotoniny, dzięki temu nasz nastrój ulega poprawie, znikają też zbędne napięcia i zyskujemy większą radość z życia.

WYSIŁEK FIZYCZNY TO NAJLEPSZY ANTYDEPRESANT! CIAŁO TO NIEUNIKNIONY SKUTEK UBOCZNY!
"

źródło : http://www.ewachodakowska.pl/artykul.php?id=19

Wypróbowałam wszystkie treningi Ewy, to właśnie dzięki niej zaczęłam przygodę z fitnessem..
dzięki jej programom poprawiłam kondycję i zaczęłam wybierać coraz intensywniejsze treningi jak Insanity, hiity czy Zuzke Light..
Teraz ćwiczenia Ewki nie dają mi juz takiej satysfakcji jak na początku, potrzebuje czegoś intensywniejszego..
Jednak lubie wracać do skalpela, skalpela wyzwanie, turbo i killera..
ćwiczenia znajdziecie na youtube albo na chomikuj, polecam spróbować :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz